Saturday, April 2, 2011

Si Kaki botol ni Athies



Wakakak ... !!!
Burppp ..... Takebeer .. wakawkak !!!
Hidup untuk mabok .. wakakak !!!
Mabok untuk fitnah ... wakak !!!
Fitnah untuk jadi bangang .. wakakak !!!
Bangang !
Citenya : Di SINI

WartaMaya
================================

Blogger kaki mabuk juga mengaku tak percaya tuhan?

Sebelum ini MiLo SuaM ada mendedahkan gambar seorang blogger gerombolan songkok tinggi yang selama ini berlagak sebagai pejuang Islam, menghentam, memaki hamun Ulama dengan pelbagai gelaran, makian dan carutan yang hina. Melaungkan kalimah Allah sesuka hati di blognya, kononnya dialah pejuang Islam, pejuang Melayu (perasan Melayu) sebaliknya dia tidak lebih hanyalah sekadar kaki botol, klik sini [Blogger UMNO].

Baca juga di sini, bagaimana dia cuba menafikan kononnya dia seorang kaki botol, siap bersumpah dengan nama Allah, namun kantoi bodoh (super kantoi)klik sini [kaki botol].

Maklumat yang ReJaM© dedahkan kali ini mungkin dapat menjawab persoalan-persoalan mengapa blogger popular gerombolan songkok tinggi ini begitu berani memaki hamun Ulama, mempermain-mainkan sumpah, mempermain-mainkan nama Allah di blognya dan dengan tanpa segan silunya bersantai bersama arak [Facebook].

Lihatlah sendiri di profile facebooknya (sekiranya benar), blogger ini dengan jelastanpa rasa bersalah mengistiharkan pandangan mengenai agamanya sebagai Atheist (tidak percaya tuhan) Nauzubillah hi min zaliq. Dalam masa yang sama berlagak sebagai pejuang Islam di blognya. Ini pejuang Islam atau penghancur Islam?

Tidak hairanlah bila Ulama dimaki hamun, sumpah palsu dan nama Allah jadi mainan tanpa sedikit pun rasa bersalah.

ReJaM© "Dipersilakan gerombolan songkok tinggi sekalian membela blogger ini!"

Note: Gambar di bawah ini ada kaitan dengan cerita di atas.

No comments: