Friday, October 28, 2011

Gambar-gambar Selebrity wanita yang di tindas oleh Kerajaan PAS Kelantan

Pagi tadi jam 10 pagi lebih kurang, sempat terperati TV 3 yang dok tengak buat konsert JOM Heboh di Kota Bharu Kelantana, Ish,ish kesian tengok selebriti-selebriti wanita ni....

Gambar pengacara jalan-jalan cari makan, Maria Tunku Sabri,, ha ha kan comei kalau pakai macam ni,, hari Jumaat pula tu hari ini..
dGambar atas artis-artis yang mengambil bahagian semalam,, semua bertudung, tutup aurat...

Ni artis glamour, sengkang mata,,, dapat kat Zambry a/l Kadiaq tonggeng terbalik la... boleh pun pakai tudung...

Kesimpulannya hanya UMNO sendiri yang tak nak buat syiar-syiar ke arah lebih tertib, menurut kaca mata Islam,, sedangkan artis-artis dan pengusaha rancangan TV sedia mengikut kehendak pihak yang berkuasa,, susah sangat ka... atau pun takut kat anak badak.....

Lihat dan fikirlah,, ini belum lagi hukum hudud dilaksanakan,, bayangkan kalau hukum hudud dah terlaksana,, alangkah cantik suasana negara kita...... Nak harap kat UMNO... mati idup balik, mati lagi kemudian idup balik sampai lapan belas kali pun tak mungkin terjadi..... Manjung Mari

No comments: